Prelegenci

dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska, prof. UW – medioznawczyni, ekspertka i doradczyni w zakresie komunikowania się z mediami i otoczeniem oraz zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Obszary badawcze: public relations, etyka komunikowania się, nowe media. Poza Uniwersytetem Warszawskim, prowadzi zajęcia na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie (studia podyplomowe), Politechnice Warszawskiej (studia MBA) oraz Polskiej Akademii Nauk (studia MBA). Autorka licznych publikacji naukowych i popularyzatorskich, koordynatorka oraz uczestniczka projektów badawczych w obszarach komunikacji społecznej i mediów, w tym: public relations, zarządzania kryzysowego, etyki komunikowania się, mediów, komunikacji politycznej.

Prowadzi kanały własne w mediach społecznościowych (LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube), komentuje badane zagadnienia w mediach tradycyjnych (TVN24, TVPInfo, Rzeczpospolita i in.), nowych mediach (Wirtualna Polska, Onet, gościni podcastów i in.) i mediach branżowych (wirtualnemedia.pl, proto.pl). Doradza i szkoli zarządy spółek, przedstawicieli samorządów, instytucji publicznych i innych organizacji. Jest ekspertką w sytuacjach trudnych, gdy kryzys przedostanie się do mediów, jak również pomaga konstruować strategie uwzględniające działania prewencyjne minimalizujące ryzyko wystąpienia kryzysu.

Członkini Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej; ekspertka Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich (KRASP). Jest biegłą sądową z zakresu mediów i komunikacji społecznej. Przewodniczy Komisji Etyki Public Relations (KEPR; https://zfpr.pl/kepr/). W ramach współpracy ze Związkiem Firm Public Relations pełni merytoryczny nadzór nad polską edycją London School of Public Relations. Jurorka prestiżowego konkursu branży PR „Złote Spinacze” organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Członkini Komisji Copy Advice Rady Reklamy. Pełniła funkcję Wiceprezeski Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (2011-2013) oraz przez dwie kadencje była członkinią Rady Etyki Public Relations (2010-2014). Laureatka nagród branży PR w kategorii Edukacja: PRoton oraz Lew PR.


dr Adam Zemełka – doktor nauk społecznych w zakresie psychologii oraz doktor nauk o zdrowiu. Badacz i pasjonat mózgu. Redaktor naukowy czasopisma „Psychologia w praktyce”. Prowadzi autorską rubrykę w magazynie „Charaktery” zatytułowaną „Z krainy mózgu” oraz podcast na kanale tego czasopisma pod tym samym tytułem. Od kilkunastu lat pracuje jako wykładowca na uczelniach w Poznaniu oraz w Warszawie. Specjalizuje się w psychologii zdrowia i neuronauce stosowanej w obszarze edukacji, terapii i biznesu, prowadząc z tego zakresu warsztaty, szkolenia i prelekcje. Autor blisko 100 artykułów naukowych i popularnonaukowych. Autor książek: „Jak Grecy odkryli mózg?”, „Neuronauka od podstaw” oraz bestsellera psychologicznego „Autoterapia. Sto dni do szczęśliwego życia”. Prowadzi prywatną praktykę terapeutyczną w nurcie terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach. Prywatnie miłośnik twórczości Davida Bowie, humoru Larry’ego Davida i wszystkich stąpających po ziemi Cavalierów, z których jednego ma szczęście być opiekunem. Więcej na stronie: adamzemelka.pl.


prof. UAM dr hab. Jacek Pyżalski – profesor na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Badacz i autor licznych publikacji dotyczących przemocy rówieśniczej, cyberprzemocy oraz funkcjonowania młodzieży w środowiskach cyfrowych i wpływu technologii na zdrowie psychiczne młodych ludzi.. Kierownik i wykonawca ponad sześćdziesięciu krajowych i międzynarodowych projektów badawczych, w tym EU Kids Online, ySkills oraz Lights4Violence (Horyzont 2020). Ekspert w zakresie edukacji medialnej, cyfrowej i profilaktyki przemocy. Członek wielu ciał doradczych oraz towarzystw naukowych; wielokrotnie nagradzany za działalność naukową i wdrożeniową.

 


 

mgr Robert Bielecki – pedagog, dydaktyk, neurodydaktyk, nauczyciel, szkoleniowiec i wykładowca Akademii Nauk Stosowanych w Koninie. Właściciel firmy szkoleniowej Neurodydaktyczne Horyzonty, inicjator konferencji Neurodydaktyka: Bliżej ucznia – bliżej mózgu – bliżej sukcesu. Autor artykułów z zakresu neurodydaktyki, pedagogiki i edukacji zdrowia. Członek Włocławskiego Towarzystwa Naukowego. Współtwórca programu studiów podyplomowych o specjalności neurodydaktyka z elementami edukacji alternatywnej. Interesuje się rolą mechanizmów pracy mózgu w procesie edukacji, propaguje włączanie osiągnięć neuronauk w projektowanie procesu uczenia się i nauczania.

 

 

 


prof. dr hab. Michał Klichowski – profesor nauk społecznych. Pełnomocnik rektora ds. otwartej nauki, dyrektor Centrum Neuronauki Poznawczej, kierownik Zakładu Badań nad Procesem Uczenia Się Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Autor ponad 100 publikacji naukowych, w tym książek, artykułów i rozdziałów. Prowadzi badania podstawowe w obszarze neuronauki poznawczej i pedagogiki eksperymentalnej. Otrzymał wiele nagród naukowych, w tym Nagrodę Naukową Polskiej Akademii Nauk i stypendium MNiSW dla wybitnych młodych naukowców. Jego ostatnia książka została uznana przez jury konkursu ACADEMIA za najlepszą publikację akademicką w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych 2025 roku.

 

 

 

 


 

WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux